top of page

Viladecans destinarà el 47% del nou barri de Llevant a vivendes de protecció oficial

NOTÍCIES VILADECANS | HABITATGE | VIVENDA SOCIAL


Més de 350 persones ja s’han interessat per la nova promoció de 58 habitatges protegits del barri de Llevant

Dels 2.996 habitatges previstos al nou barri de Llevant a Viladecans, 1.371 pisos seran de protecció oficial (HPO). És a dir, un 47 %, molt per sobre al que obliga la llei a Catalunya.

D’aquesta manera Viladecans promou un barri, sobretot per al jovent –gairebé la meitat de la població de Viladecans té ara menys de 35 anys–. El nou barri esdevé una eina per potenciar l’accés a un habitatge assequible i l’emancipació dins la mateixa ciutat. A l’Oficina Local d’Habitatge de Viladecans s’hi han adreçat més de 2.000 persones per sol·licitar informació de com accedir a un habitatge protegit.


El 17% de niños que han tenido contacto con un enfermo de COVID-19 se han contagiado

Carta de los lectores: La ocupación ilegal de viviendas en Barcelona al descubierto

Sant Boi possa en marxa nous ajuts a famílies i joves en forma de targeta moneder

Els 58 habitatges estaran en un edifici de 10 plantes d’obra vista clara, amb 3 plantes d’aparcament i 3 locals comercials a peu de carrer. Tots els habitatges tindran 3 habitacions i estaran per sota del 90 m2 útils, tal com fixa la normativa catalana. Els habitatges tindran un balcó lineal d’uns 20 m2, i tindran una qualificació energètica B.


Per a més informació:

http://www.qhs.cat/es/promociones/vivienda/viladecans/viladecans_llevant/479/1/

L’accés a les vivendes serà prioritari per a aquelles persones empadronades a Viladecans

L’Ajuntament de Viladecans ha acordat amb Llar Unió Catalonia que els ciutadans que acreditin un mínim d’un any d’empadronament a la ciutat puguin optar preferentment a aquests habitatges. Els aspirants a comprar un pis en aquesta promoció s’hauran d’inscriure en el sorteig que es farà davant notari el 21 d’octubre a les 19 hores a Atrium Viladecans. La inscripció al sorteig es podrà realitzar del 28 de setembre al 16 d’octubre a l’oficina que la cooperativa ha obert al número 49 de la Carretera de Barcelona.

Aquesta promoció és la segona que aquesta cooperativa, que fa 20 anys que promou habitatge protegit, farà a Viladecans. El solar només pot acollir la construcció d’habitatges amb protecció oficial, i per tant aquests tindran aquesta qualificació sempre.


#Viladecans #Vivendaproteccióoficial #BarriLlevant

0 comentarios

REGISTRA'T PER SER EL PRIMER EN REBRE LES NOVES NOTÍCIES DE LA NOSTRA WEB

bottom of page