top of page

Salut comença a instal·lar a l’Àmbit Metropolità Sud els mòduls de suport a l’atenció primària

NOTÍCIES HOSPITALET | MÒDULS ATENCIÓ PRIMÀRIA | COVID-19

 

Publicidad

 

Aquest proper dimecres dia 3 de març es posarà en marxa a l’Àmbit Metropolità Sud el primer mòdul de suport a l’atenció primària, que estarà situat al costat del CAP Amadeu Torner de l’Hospitalet de Llobregat. A la Regió Sanitària Metropolitana Sud està prevista la instal·lació de 18 mòduls de suport.



Pedro Sánchez anuncia 11.000 millones en ayudas para el sector del turismo, la hostelería y pymes

El encarcelamiento del rapero Pablo Hasél provoca manifestaciones en toda España

Comença la segona fase del procés de vacunació a Sant Boi amb les persones d’alta dependència


Salut té previst instal·lar 120 mòduls a tot Catalunya en espais propers als CAPs amb la voluntat de traslladar l’activitat relacionada amb el coronavirus fora dels centres –proves PCR, tests ràpids, identificació de contactes, exploracions, vacunacions–.


El desplegament de mòduls s’emmarca en el Pla d’enfortiment i transformació de l’atenció primària, amb l’objectiu d’oferir més espai i confort a la ciutadana i crear circuits diferenciats entre COVID i no COVID, així com millorar l’accessibilitat i els processos, augmentar la resolució i atendre bé la cronicitat.


El pressupost mitjà de construcció i equipament mèdic de cadascun dels mòduls ha estat d’uns 70.000 euros. La seva durada està prevista d’entre dos i quatre anys, segons cada cas i són gestionats pels mateixos equips d’atenció primària (EAP).


#HospitaletdeLlobregat #CAP #AmadeuTorner #ÀmbitMetropolitàSud #mòdul #suport #atencióprimària #salut #covid19 #coronavirus

0 comentarios

REGISTRA'T PER SER EL PRIMER EN REBRE LES NOVES NOTÍCIES DE LA NOSTRA WEB

bottom of page