top of page

Última hora del coronavirus. Les xifres arreu del món minut a minut

Actualizado: 9 abr 2020

NOTÍCIES SANT BOI | CORONAVIRUS | ÚLTIMA HORA


· Per què es va batejar com a "gripe española" la pandèmia de 1918

· Els santboians ens envien missatges de solidaritat per lluitar contra el coronavirus

· Reordenació dels Centres de Salut del Baix Llobregat per fer front al Coronavirus


Aquesta gràfica reflexa l’estat, segon a segon, minut a minut, de la progresió de la pandemia del coronavirus Covid-19 arreu del món.

La crisi del coronavirus va esclatar a Wuhan (Xina) el passat 31 de desembre i des de llavors ha viscut una propagació ascendent i continuada, sent Europa un dels continents més afectats per Covid-19.



El coronavirus, que científicament es coneix com Orthocoronavirinae, no és nou. Els seus ancestres es remunten al segle IX a.C. i han estat diversos els brots que han anat sorgint al llarg de la història.

Va ser en la dècada dels 90 quan es van identificar els primers familiars comuns del coronavirus. L'any 3.300 a.C. va aparèixer el Betacoronavirus; al 3.000 a.C. el Deltacoronavirus; al 2.800 a.C els investigadors han descobert que es va propagar el Gammacoronavirus; i en el 2.400 a.C. va sorgir el Alphacoronavirus.


#ultimahora #coronavirus #mon #estadistica

0 comentarios

REGISTRA'T PER SER EL PRIMER EN REBRE LES NOVES NOTÍCIES DE LA NOSTRA WEB

bottom of page